مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-23اقتصادي

علت تعطیلی ها و کاهش ساعت کاری ادارات قم در هفته گذشته چه بود؟


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم صرفه جویی در مصرف گاز را علت تعطیلی ها و کاهش ساعت کاری ادارات قم در هفته گذشته اعلام کرد.

- ایسنا/قم معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم صرفه جویی در مصرف گاز را علت تعطیلی ها و کاهش ساعت کاری ادارات قم در هفته گذشته اعلام کرد.

سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم امروز دوشنبه 3 بهمن ماه در گفت گویی اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و احتمال افت فشار گاز در برخی نقاط کشور، هیات دولت در تصویب نامه شماره 170558/ت 59907 ه مورخ 1401/9/15 پیش بینی هایی را برای مدیریت مصرف گاز انجام داد و راهکارهایی از جمله کاهش ساعات کاری ادارات و .

را با رعایت ماده 87 قانون خدمات کشوری ابلاغ کرد که بر این اساس و مصوبات ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، ساعت کاری ادارات قم کاهش یافت و برخی روزها نیز در این قالب تعطیل اعلام شد.

وی در ادامه افزود: حال برخی از کارکنان دولت تصور می کنند که کاهش ساعت کاری که بنابر اقتضائات انجام می شود، در قالب تعطیلات رسمی است و مثلاً اگر بخشی از آنها به فراخور ماهیت شغلی شان باید در محل کار حضور یابند، این نوعی تبعیض یا اجحاف در حق آنان است.

به گفته معاون استاندار قم، نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که این تصمیم گیری صرفاً برای حل مشکل بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تعطیلی ها و کاهش ساعت کاری ادارات قم در هفته گذشته چه بود؟

علت تعطیلی ها و کاهش ساعت کاری ادارات قم در هفته گذشته چه بود؟