مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-23سياسي

برگزاری دومین جشنواره مولودی خوانی نبوی در کردستان


رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان از برگزاری جشنواره مولودی خوانی نبوی در استان خبر داد و با اشاره به اینکه تا این لحظه 15 گروه در بخش گروهی، 10 نفر در بخش تک نفره و 8 مقاله پژوهشی به دبیرخانه ارسال شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، قباد میمنت آبادی در جلسه کمیته استانی رونمایی از پوستر دومین جشنواره مولودی خوانی نبوی و نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در راستای مناسبت های پیش رو، دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقق و بهره مندی از منویات رهبر معظم انقلاب برنامه های متعددی را در دستور کار قرار دارد.

وی با تبریک پیشاپیش دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: تبیین دستاوردهای نظام در طول 43 سال پیروزی انقلاب امری ضروری بوده و همه در حد توان باید در این راستا انجام وظیفه کنند.

به گفته وی، ظرفیت های علمی زیادی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کردستان آیجاد شده که دانشگاه آزاد اسلامی نیز مولود مبارک انقلاب است.

وی به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در پازل علمی کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 40 هزار دانشجو در رشته های مختلف در سطح استان مشغول به تحصیل هستند.

به گفته وی،هم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در  واحد سنندج و واحدهای سقز، مریوان، بیجار، قروه در بیش از 400 رشته محل فعال از کاردانی تا دکترا 13 هزار دانشجو مشغول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین جشنواره مولودی خوانی نبوی در کردستان

برگزاری دومین جشنواره مولودی خوانی نبوی در کردستان