مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-23سياسي

به دام این مدعیان روانشناسی نیفتید


این روز ها در فضای مجازی با صفحات پر زرق و برقی روبه رو می شویم که می خواهند در کم ترین زمان، مشکلات روانی ما را حل کنند، یا اینکه ظرف مدتی کوتاه ما را به موفقیت های بزرگ و ثروت های کلان برسانند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ جامعه شناس و عضو هیات علمی دانشگاه، درباره شیوع این نوع روان شناسی گفت: بین جامعه شناسی و روانشناسی قلمرو های مشترک بسیاری وجود دارد که باید با دقت بیشتر به آن ها وارد شد.

من یک مثلث را به شما معرفی می کنم که بستر ها و زمینه ها را برای اقبال روانشناسی و بخصوص روانشناسی زرد را در جامعه بیشتر می کند.

همین مثلث و عوامل و شرایط هم تاوان پیامد های منفی و آثاری ست که می تواند موجب گمراهی و تخریب سلامت روانی جامعه نیز باشد.

دکتر اصغر مهاجری افزود: ضلع اول این مثلث به مدیران اختصاص دارد، مدیران و مسئولین، برای پرسش هایشان حتی برای پرسش های جامعه شناختی، به شدت علاقمند به یافتن پاسخ های روانشناختی هستند، برای پرسش هایی که امروزه، بخصوص در سالیان و روز های اخیر بیشتر نیز شده اند.

وی ادامه داد: در این پاسخ های روانشناختی، مدیرانی که دچار اختلال در کارایی هستند، تبرئه شده و مسئولیت به گردن افراد می افتد، این مساله موجب شده روانشناسی و بخصوص روانشناسی زرد رونق بیشتری بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دام این مدعیان روانشناسی نیفتید

به دام این مدعیان روانشناسی نیفتید