مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 15:452023-01-23فرهنگي

افخمی با «هفت» در رادیو/ «استودیو هشت» از پردیس ملت پخش می شود


اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش با ویژه برنامه هایی به استقبال دهه فجر و پوشش رویدادهای مرتبط با این بازه می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش درباره نامگذاری مسیر سیمرغ به ویژه برنامه های امسال دهه فجر اشاره کرد و گفت: نماد سیمرغ نشانی از هم گرایی ملی و روح جمعی ایرانیان دارد و در منطق الطیر عطار به خوبی به آن پرداخته شده است، گمان می کنم که استفاده از نماد سیمرغ می تواند گام موثری از فرهنگ ایرانی در روند توسعه مدرن ایران و انقلاب تلقی شود.

وی ادامه داد: به همین خاطر ما یک پویش به نام سیمرغ راه اندازی کردیم و طی آن فراخوانی دادیم و از مخاطبانمان درخواست کردیم که خاطرات شخصی خودشان، یا پدر و مادرهایشان از انقلاب اسلامی را در قالب تک گویی نمایشی یا مونولوگ ضبط و برای ما ارسال کنند تا این آثار در ایام دهه فجر از شبکه رادیویی نمایش پخش شود که در پایان به آثار برگزیده جوایزی تعلق خواهد گرفت.

سوهانی تصریح کرد: مسیر سیمرغ اسم یک ویژه برنامه 10 قسمتی به تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست است که هر روز از ساعت 9 تا 10:30 صبح از رادیو نمایش پخش می شود و تاریخ هنر انقلاب اسلامی را طی چهار دهه اخیر ورق خواهد زد و با هنرمندان شاخص در همه زمینه های هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افخمی با «هفت» در رادیو/ «استودیو هشت» از پردیس ملت پخش می شود

افخمی با «هفت» در رادیو/ «استودیو هشت» از پردیس ملت پخش می شود