مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 15:402023-01-23حوادث

باند سارقان منازل آپارتمانی در قم متلاشی شد


فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای 5 نفره باند سرقت از منازل آپارتمانی و کشف 41 فقره سرقت از آنان با تلاش مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم وتهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سید محمود میر فیضی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد از منازل آپارتمانی سطح شهر مقدس قم با شیوه و شگرد تخریب توپی درب های ضد سرقت، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران طی یکسری تحقیقات فنی و پلیسی و نیز همکاری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق تهران، خودرو حامل سارقان را شناسایی و پس از توقیف در بازرسی از خودروی موصوف مقادیری طلاجات و جفت پلاک جعلی مورد استفاده را کشف و 4 سرنشین به همراه خریدار اموال مسروقه دستگیر و با صدور قرار از سوی مقام قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: با اعتراف سارقان به 41 فقره سرقت از منازل آپارتمانی به شیوه اعلامی در یک سال گذشته از سطح شهر قم، تحقیقات همچنان پیرامون کشف سایر سرقت های احتمالی و دستگیری سایر اعضای باند با هویت های معلوم ادامه دارد.

سردار میر فیضی در پایان ضمن توصیه به شهروندان برای رعایت موارد امنیتی و تجهیز منازل خود به سیستم های بازدارنده، خاطرنشان کرد: در صورت مواجهه با هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان منازل آپارتمانی در قم متلاشی شد

باند سارقان منازل آپارتمانی در قم متلاشی شد