مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 15:102023-01-23سياسي

نیازمند تبیین جایگاه و ارزش های انقلاب در بین نوجوانان و جوانان هستیم


قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر تبیین جایگاه و ارزش های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، رضا نیازی ظهر امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره مکتب سلیمانی و پویش جان فدا، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: تبیین مکتب شهید سلیمانی بسیار مهم بوده و باید در همه عرصه های مختلف به جهت معرفی الگوی شخصیتی حاج قاسم تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیازمند آگاهی بخشی در میان اقشار به ویژه قشر نوجوان و جوان هستیم که این مهم توسط رسانه می تواند به خوبی رقم زده شود.

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر تبیین جایگاه و ارزش های انقلاب اسلامی تاکید و تصریح کرد: حوزه خانواده مهمترین بخشی است که دشمنان مورد هجمه قرار داده و لازم است با توان رسانه ای این مواضع دشمن برای افراد روشنگری شود.

نیازی بیان داشت: برگزاری جشنواره هایی همچون مکتب حاج قاسم و پویش جان فدا برنامه های بسیار خوبی در راستایی نشر و معرفی الگوی شخصیتی این شهید والامقام است.

وی بر حضور پررنگ رسانه جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به عموم تاکید و اظهار کرد: حالا که دشمن از تمام ظرفیت رسانه ای و تبلیغاتی برای فریب نوجوان و جوان و خانواده های ایرلنی استفاده می کند، اصحاب رسانه ما نیز باید با روشنگری و آگاهی بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تبیین جایگاه و ارزش های انقلاب در بین نوجوانان و جوانان هستیم

نیازمند تبیین جایگاه و ارزش های انقلاب در بین نوجوانان و جوانان هستیم