مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-23اقتصادي

حل وفصل سازشی دادخواست های کارگری و کارفرمایی اولویت مراجع رسیدگی باشد


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تلاش همکاران و مراجع رسیدگی به اختلافات کارگر و کارفرما، برقراری تفاهم بین طرفین و حل وفصل سازشی پرونده در اولویت کاری قرار گیرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تلاش همکاران و مراجع رسیدگی به اختلافات کارگر و کارفرما، برقراری تفاهم بین طرفین و حل وفصل سازشی پرونده در اولویت کاری قرار گیرد.

علی جهانی در کارگاه آموزشی اعضای مراجع رسیدگی به کارگران و کارفرمایان این اداره کل که سوم بهمن ماه در محل سالن این اداره برگزار شد، با بیان اینکه یکی از وظایف مهم وزارت کار فراهم کردن امنیت شغلی کارگران در واحدهای اقتصادی است، اظهار کرد: مهم ترین مشکلات واحدهای اقتصادی که نیروی کارگری دارند شامل عدم تنظیم قرارداد کتبی با کارگران، عدم پرداخت به موقع حقوق و دستمزد و مزایای کار، عدم پرداخت بیمه تأمین و یا در حالت دیگر حتی با وجود قرارداد کتبی، کارگر را قبل از اتمام قرارداد اخراج می کنند که بایستی در این زمینه نظارت ها و بازرسی و آموزش ها بیشتر شود و از این مشکلات جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی و تورم در کشور واحدهای اقتصادی دچار مشکلاتی شده اند و دولت با پرداخت تسهیلات و یارانه دستمزد و دیگر مشوق ها سعی بر حمایت از این واحدها دارد تا پایداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل وفصل سازشی دادخواست های کارگری و کارفرمایی اولویت مراجع رسیدگی باشد

حل وفصل سازشی دادخواست های کارگری و کارفرمایی اولویت مراجع رسیدگی باشد