مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-23ورزشي

2674 ایثارگر در اولویت اعزام به حج تمتع قرار دارند


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از 5000 سهمیه حج تمتع ایثارگران در سال جاری تعداد دو هزار و 674 نفر در اولویت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدصادق هاشمی در نشستی با ریاست سازمان حج و زیارت برای همکاری این سازمان با بنیاد شهید و امور ایثارگران و اختصاص سهمیه به بنیاد جهت اعزام خانواده های شاهد و ایثارگر به حج تمتع قدردانی کرد و توضیح داد: با توجه به کهولت سن والدین معزز شهدا و جانبازان باید سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران افزایش یابد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: از 5000 سهمیه حج تمتع در سال جاری تعداد دو هزار و 674 نفر در اولویت هستند که شامل افرادی می شود که در سال 99 هزینه سفر حج را پرداخت کرده اند و به خاطر کرونا از این سفر بازمانده اند.

سیدصادق حسینی، رییس سازمان حج و زیارت نیز در این نشست، سرعت و دقت بنیاد شهید و امور ایثارگران در فرایند حج سال گذشته درباره محدودیت های حج گفت: محدودیت های سنی برداشته شده و درباره محدودیت واکسن، عربستان هنوز به ایران در این باره اعلامی نداشته است.

در این نشست که سیدمستجاد حسینی، مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، مسائلی پیرامون اعزام کاروان ویژه جانبازان، تکریم خانواده های معزز شاهد و ایثارگر، مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2674 ایثارگر در اولویت اعزام به حج تمتع قرار دارند

2674 ایثارگر در اولویت اعزام به حج تمتع قرار دارند