مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-23بين الملل

هشدار دیده بان حقوق بشر نسبت به سیاست های تل آویو درباره کرانه باختری


سازمان دیده بان حقوق بشر امروز (دوشنبه) به رژیم صهیونیستی هشدار داد، محدودیت های جدیدی که بر ورود خارجی ها به کرانه باختری اعمال کرده منجر به طرد هر چه بیشتر فلسطینی ها از جامعه جهانی می شود.

- سازمان دیده بان حقوق بشر امروز (دوشنبه) به رژیم صهیونیستی هشدار داد، محدودیت های جدیدی که بر ورود خارجی ها به کرانه باختری اعمال کرده منجر به طرد هر چه بیشتر فلسطینی ها از جامعه جهانی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دولت رژیم صهیونیستی در 20 فوریه 2022 خط مشی هایی را اعلام و بعدا در دسامبر 2022 آنها را اصلاح کرد که به موجب آنها محدودیت های شدید بر ورود مسافران خارجی به کرانه باختری در نظر گرفته شده است.

طبق اعلام سازمان دیده بان حقوق بشر، این محدودیت ها علاوه بر اینکه جلوی تعامل فلسطینی ها با خارجی ها را می گیرد از تعامل آنها با اعضای خانواده شان نیز که فاقد یک کارت شناسایی ویژه باشند، جلوگیری می کند.

اریک گولدشتاین، معاون بخش خاورمیانه در سازمان دیده بان حقوق بشر گفت: اسراییل با سختگیری بیشتر نشان دادن در قبال اینکه مردم در کرانه باختری وقت گذرانی کنند، یک گام دیگر به سمت تبدیل کردن کرانه باختری به یک نوار غزه دیگر بر می دارد، جایی که بالغ بر دو میلیون فلسطینی 15 سال عملا جدا افتاده از جهان بیرون زندگی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دیده بان حقوق بشر نسبت به سیاست های تل آویو درباره کرانه باختری

هشدار دیده بان حقوق بشر نسبت به سیاست های تل آویو درباره کرانه باختری