مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-23اقتصادي

معرفی و نحوه خرید نهال های پربار آلبالو


آلبالو از جمله میوه های تابستانی است که شباهت زیادی به میوه گیلاس دارد با این تفاوت که میوه های آن ریزتر و مزه آن ترش تر از گیلاس بوده و درختان آن جثه ی کوچکتری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویال نهال، میوه آلبالو به دلیل رنگ جذابی که دارد برای تهیه مربا، کمپوت و شربت کاربرد زیادی دارد، این میوه ها آبدار و گوشتی دارای هسته نسبتاً بزرگی بوده که خوراکی محسوب نمی شوند، محصول درختان آلبالو به صورت خوشه ای وگوشواره ای روی شاخه های آن ظاهر می گردد.

آلبالو جزء درختان بومی اروپا و ایران محسوب می شود که کشور ایران در کاشت نهال آلبالو رده ششم را به خود اختصاص داده است، عمر اقتصادی این درخت 25 تا 35 سال و نیاز آبی آن به صورت متوسط می باشد.

آلبالو جزء درختان تک پایه محسوب و جهت گرده افشانی نه تنها نیازمند به درخت دیگری نمی باشد بلکه می تواند گرده افشانی درختان گیلاس را نیز انجام دهد، درختان آلبالو نسبت به سایر درختان هسته دار دیرگل تر محسوب و شکوفه های آن در بهار دیرتر باز می شود به همین دلیل انتخاب مناسبی جهت کاشت در مناطق کوهستانی می باشد که دارای سرمای بهاره می باشند، ارتفاع این درختان بین 3 تا 5 متر بوده و جزء درختان پاکوتاه به حساب می آیند به همین دلیل گزینه ی مناسبی جهت کاشت ما بین درختان گردو هستند، درخت آلبالو جزء درختان کم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی و نحوه خرید نهال های پربار آلبالو

معرفی و نحوه خرید نهال های پربار آلبالو