مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:452023-01-23اقتصادي

نماینده ای از اصناف در جلسات تنظیم بازار حضور ندارد


یکی از مشکلات ما این است که برخی از دستگاه ها مشورت کافی با رؤسای تشکل های صنفی ندارند؛ به عنوان مثال نماینده ای از اصناف در جلسات تنظیم بازار حضور ندارد.

- نایب رییس اتاق اصناف ایران گفت: یکی از مشکلات ما این است که برخی از دستگاه ها مشورت کافی با رؤسای تشکل های صنفی ندارند؛ به عنوان مثال نماینده ای از اصناف در جلسات تنظیم بازار حضور ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اتاق اصناف ایران، علیرضا حسنی اظهار کرد: واحدهای صنفی با بازرسی های متعدد از نهادهای مختلف مواجه هستند که بعضاً مخل کسب و کارها شده اند که لازم است این شرایط پایان پذیرد.

نایب رییس اول اتاق اصناف ایران بیان کرد: یکی از مشکلات ما این است که برخی از دستگاه ها مشورت کافی با رؤسای تشکل های صنفی نداشته و از تجربیات و معلومات آن ها استفاده نمی کنند.

به عنوان نمونه در جلسات تنظیم بازار، نماینده ای از اصناف حضور ندارد که این امر موجب تصمیم گیری هایی می شود که تأثیرگذاری مثبتی بر مدیریت بازار ندارد.

حسنی گفت: یکی از پیشنهادات ما به وزارت کشور این است که از ظرفیت رؤسای اتاق های مراکز استان استفاده کرده و ایشان را به عنوان مشاوران استانداران منصوب کنند.

در حال حاضر اینجانب در یزد، مشاور استاندار هستم و در چند استان دیگر نیز چنین اقدامی شده است اما چنانچه در کل کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ای از اصناف در جلسات تنظیم بازار حضور ندارد

نماینده ای از اصناف در جلسات تنظیم بازار حضور ندارد