مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:302023-01-23سياسي

اقدام پارلمان اروپا نشان از عجز دشمنان در مقابل عظمت سپاه پاسداران است


هرکجا محرومیت هست، برادران سپاه و بسیج داوطلبانه حضور پیدا می کنند و مردم ما شاهد خدمات بی منت آن ها هستند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هرکجا محرومیت هست، برادران سپاه و بسیج داوطلبانه حضور پیدا می کنند و مردم ما شاهد خدمات بی منت آن ها هستند، اقدام پارلمان اروپا نشان از عجز و شکست دشمنان در مقابل عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در دیدار با فرمانده و مسئولان سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرچم دار مقابله با داعش است و حقیقتا حق زیادی بر گردن دنیا و مردم جهان دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اقدام پارلمان اروپا نشان از عجز و شکست دشمنان در مقابل عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد، دشمن دنبال آن بود که از موفقیت های مهم بعد از انقلاب اسلامی از نیروهای قهرمان مسلح جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام بگیرد و بنابراین پارلمان اروپا این اقدام نابخردانه و نسجیده را انجام داد تا بلکه تفرقه بیندازد و روحیه این عزیزان را تضعیف کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات سپاه و بسیج در عرصه های محرومیت ‎زدایی استان، اظهار کرد: سپاه اقدامات ارزشمندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام پارلمان اروپا نشان از عجز دشمنان در مقابل عظمت سپاه پاسداران است

اقدام پارلمان اروپا نشان از عجز دشمنان در مقابل عظمت سپاه پاسداران است