مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:302023-01-23اجتماعي

اتمام عملیات مرمت آسفالت بزرگراه آزادگان به یک سال زمان نیاز دارد


مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، گفت: عملیات مرمت روکش آسفالت بزرگراه آزادگان، به صورت مقطعی در حال اجرا است و به یکسال زمان نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود حق لطفی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به مرمت روکش آسفالت بزرگراه آزادگان، گفت: روسازی بزرگراه آزادگان دارای مشکلات زیرساختی است که عمدتاً به دلیل ترافیک سنگین و تردد خودروهای با بار غیرمجاز رخ داده است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ادامه داد: بهسازی اصولی عوارض گسترده خرابی و رفع مشکلات زیرساختی در بخش هایی از بزرگراه آزادگان نیازمند آن است که روکش آسفالت تا چند لایه مورد تراش قرار گیرد تا امکان دسترسی و مرمت لایه های تحتانی معبر فراهم شود.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، تثبیت بستر با سیمان، اجرای بتن غلتکی و در نهایت روسازی آسفالتی را یکی از راهکارهای مؤثر به منظور مرمت روکش بزرگراه آزادگان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج آزمایش های انجام شده این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک بالای بزرگراه آزادگان، پلیس راهور مجوز بهسازی را به صورت مقطعی، منفصل و در عرض کم صادر می کند و بر همین اساس پروژه مرمت آسفالت روکش آسفالت با روند فعلی پیش رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام عملیات مرمت آسفالت بزرگراه آزادگان به یک سال زمان نیاز دارد

اتمام عملیات مرمت آسفالت بزرگراه آزادگان به یک سال زمان نیاز دارد