مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:252023-01-23سياسي

سازمان دارالقرآن الکریم باید پرچمدار تبیین نیاز جامعه به قرآن باشد


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه اتحاد و همدلی که نیاز امروز جامعه است باید از دل قرآن استخراج شود، گفت: سازمان دارالقرآن الکریم منبع تبیین حقایق معرفتی است و باید پرچمدار تبیین نیاز جامعه به قرآن باشد.

- رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه اتحاد و همدلی که نیاز امروز جامعه است باید از دل قرآن استخراج شود، گفت: سازمان دارالقرآن الکریم منبع تبیین حقایق معرفتی است و باید پرچمدار تبیین نیاز جامعه به قرآن باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در جمع روسای ادارات امور قرآنی کشور در سازمان دارالقرآن الکریم، با اشاره به ارتباط بیش از 12 ساله با رییس سازمان دارالقرآن اظهار کرد: آقای تقی زاده را به اخلاق و توانمندی می شناسم.

به همین دلیل در سازمان دارالقرآن الکریم حضور دارند تا خادم قرآن باشند.

وی با بیان اینکه با حضور آقای تقی زاده منتظر حضور پرقدرت سازمان دارالقرآن هستیم، افزود: ما باید پیشکسوتان قرآنی را جدی بگیریم و از تجربیات آن ها استفاده کنیم.

امیدوارم کار قرآنی قدرتمندی تجربه کنیم و در این مسیر ثابت قدم باشیم.

حجت الاسلام قمی با اشاره به اینکه در این مقطع امید داریم قرآن برای حل گره های روحی، معرفتی و فکری به داد ما برسد، گفت: زحماتی کشیده شده باید با جدیت دنبال و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان دارالقرآن الکریم باید پرچمدار تبیین نیاز جامعه به قرآن باشد

سازمان دارالقرآن الکریم باید پرچمدار تبیین نیاز جامعه به قرآن باشد