مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-23اجتماعي

صنایع خوزستان بخشی از بار سنگین آموزش و پرورش را بر دوش بکشند


رییس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به ضرورت عمل به مسئولیت های اجتماعی صنایع گفت: انتظار داریم صنایع توسعه نیشکر، پتروشیمی، فولاد، گروه ملی و نورد و دیگر صنایع خوزستان بخشی از بار سنگین آموزش و پرورش را بر دوش بکشند.

- قاسم ساعدی در دوره توانمندسازی معلمان شش شهرستان خوزستان که امروز (3 بهمن ماه) در سوسنگرد برگزار شد، اظهار کرد: شرکای آموزش و پرورش به ویژه در استان خوزستان می توانند نقش آفرینی کنند؛ هم تعداد شرکا زیاد است و هم اینکه جزو وظایف ذاتی آن ها است که به بنیه علمی استان خوزستان تحت عنوان مسئولیت اجتماعی کمک کنند.

این شرکا می توانند در تجهیز مدارس، ساخت فضاهای آموزشی و توانمندسازی معلمان نقش داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: خوزستان قطب صنعت کشور است و خیلی از صنایع مادر از جمله نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاه ها و.

در این استان مستقر هستند.

اگر وزارتخانه های نفت، نیرو و صنعت و معدن می خواهند برحسب ظرفیت استان خوزستان ادای وظیفه کنند، می توانیم خوزستان را غنی تر ببینیم و شاهد پیشرت علمی آن خواهیم شد.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: از سال 95 تاکنون، وزارت نفت 57 مدرسه در بستان، هویزه و سوسنگرد ساخت و بازسازی کرده و موسسه راه ایمان نیز که متولی آن آیت الله سیستانی است، نزدیک به 20 مدرسه را در این شهرستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع خوزستان بخشی از بار سنگین آموزش و پرورش را بر دوش بکشند

صنایع خوزستان بخشی از بار سنگین آموزش و پرورش را بر دوش بکشند