مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-23سياسي

فریب هوش مصنوعی در تشخیص چهره با لباس های پر زرق و برق


یک شرکت ایتالیایی، لباس هایی با طراحی شلوغ ارائه داده است که می توانند هوش مصنوعی را در تشخیص چهره افراد بدون ماسک فریب دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیو اطلس، شرکت ایتالیایی Capable لباس های بافتنی پنبه ای را ارائه داده است که از نظر بصری گیج کننده و بسیار گرانقیمت هستند.

این لباس ها به گونه ای طراحی شده اند که سیستم های تشخیص چهره هوش مصنوعی را فریب می دهند؛ به طوری که سیستم های یادگیری ماشینی فکر می کنند کسی که لباس را پوشیده یک حیوان است، نه یک انسان.

دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد که چرا افراد مایل نیستند توسط فناوری تشخیص چهره گسترده ردیابی شوند.

تصور بیشتر مردم این است که اکنون دولت ها در سراسر جهان به سیستم هایی دسترسی دارند که می توانند آنها را به سادگی با استفاده از فیلم دوربین های نظارتی شناسایی کنند و مشخصات آنها را بدانند.

حتی در کشورهایی که دولت ها سوگند یاد کرده اند از تشخیص چهره برای چنین منظوری استفاده نخواهند کرد، این فناوری به اندازه ای در دسترس شرکت ها است که می توانند و از آن برای هدف قرار دادن مردم در تبلیغات استفاده کنند.

شما می توانید بیشتر این ماشین ها را با پوشیدن ماسک فریب دهید اما خانه مد Capable، راه حل خلاقانه ای را ارائه کرده است که سیستم های هوش مصنوعی را حتی با دیدن چهره ای که کاملا در مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب هوش مصنوعی در تشخیص چهره با لباس های پر زرق و برق

فریب هوش مصنوعی در تشخیص چهره با لباس های پر زرق و برق