مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-23سياسي

اعتکاف فضایی برای آمادگی خدمت های جهادی


همدان_مدیر  کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: از فضای اعتکاف می توان برای ایجاد آمادگی و خدمت های جهادی در بعد جهاد تبیین استفاده کرد.

- حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: به لطف خداوند متعال و ائمه عصمت و طهارت تصمیم بر آن شد که اعتکاف سال جاری به صورت کمی و کیفی توسعه داشته باشد و از نظر کمی طبق تصمیمات اتخاذ شده با رعایت ضوابط و روابط تعریف شده اعتکاف را در عموم مساجد در فضاهای روستایی و شهری برگزار کنیم.

وی از ویژگی خاصی که در اعتکاف سال جاری طبق مباحثه ای که در فضای سازمان و شبکه خادمان اعتکاف صورت گرفته است نام برد و یادآور شد: طبق مباحثه انجام شده و مدیریت اعتکاف سال ها است که این برنامه به صورت ظرفیت کاملاً مردمی و شبکه خادمی انجام شده است و همین شبکه طبق روال هرسال توسط اعتکاف را راهبری و مدیریت خواهد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی در ادامه یادآور شد: در جلسه مشترکی که بین رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان و شبکه خادمان اعتکاف صورت گرفت است چند تصمیم اتخاذ شد که شامل اعتکاف های دانش آموزی در فضای نوجوانان است که باید به صورت جدی به آن توجه کرد و دراین زمینه رایزنی های با آموزش و پرورش صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتکاف فضایی برای آمادگی خدمت های جهادی

اعتکاف فضایی برای آمادگی خدمت های جهادی