مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-23سياسي

«حجت الاسلام خطاط» جانشین مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان شد


در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، حجت الاسلام عبدالامیر خطاط به عنوان جانشین مرکزمدیریت حوزه علمیه اصفهان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز در مراسمی با حضور آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان جانشین مرکز مدیریت و مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان معرفی شدند.

حجت الاسلام سید جمال الدین میرمحمدی رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور در این مراسم اظهار داشت: با شکل گیری حوزه های علمیه از قرن چهارم توسط شیخ طوسی، این مراکز و علمای دین تاکنون خدمات گسترده ای در خصوص تبیین مبانی، اصول و مولفه های فرهنگ اسلام در قرون مختلف داشته اند.

وی با اشاره به بیانات امامین انقلاب از جمله الگوی ایرانی و اسلامی پیشرفت، تمدن اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب ادامه داد: باید مسیر حوزه در این مسیر و اینکه چه حرکتی باید انجام دهد را ارزیابی کرد که این مسأله مسؤولیت ما را سنگین تر می کند و لازم است با بهره گیری از تجارب علمی، عملی و معنوی سال های انقلاب این رسالت را انجام دهیم.

میرمحمدی با بیان اینکه در زمان حاضر خدماتی که به مخاطبان خود ارائه می کنیم حداقلی است و از اقشار دیگر جامعه بسیار پایین تر است، عنوان کرد: در عین حال حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حجت الاسلام خطاط» جانشین مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان شد

«حجت الاسلام خطاط» جانشین مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان شد