مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:002023-01-23سياسي

متولیان فرهنگ کوتاهی می کنند


امام جمعه مهریز با انتقاد از تبلیغات اسلامی استان یزد، گفت: در حالی به مراسم معنوی اعتکاف نزدیک می شویم که طی سه ماه گذشته اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فاقد سرپرست بوده است.

- حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی مهریز که روز یکشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری مهریز برگزار شد، ضمن گلایه از بعضی مسئولانی که در جلسات شورا غیبت دارند، افزود: جلسه شورای فرهنگ عمومی از مباحث بسیار مهم و یک نهاد قانونی است که مصوبات آن لازم الاجراست اما تعدادی از عزیزان در این زمینه کوتاهی می کنند.

وی همچنین از اداره کل تبلیغات اسلامی استان انتقاد کرد و گفت: چرا باید وضعیت سازمان به این مهمی در شهرستان، این طور باشد که بیش از 3 ماه گذشته اما هنوز حکم سرپرست آن زده نشده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در ادامه سخنان خود گفت: الان در ایام نزدیک به اعتکاف هستیم اما متاسفانه هنوز هیچ جلسه ای در این مورد در شهرستان گذاشته نشده است.

وی عنوان کرد: اعتکاف یک امر فرهنگی مهم است که آنچنان که باید به اهمیت آن توجهی نشده است که این مهم برمی گردد به کم کاری متولیان فرهنگ در شهرستان که کوتاهی می کنند.

وی بیان کرد: در روز های نزدیک به دهه مبارک فجر قرار داریم و آن چیزی که در بطن این ایام است مسئله جهاد تبیین می باشد یعنی مردم بدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولیان فرهنگ کوتاهی می کنند

متولیان فرهنگ کوتاهی می کنند