مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-23پزشكي

پلمب 12 واحد متخلف در رشت/ شهروندان پروتکل ها را رعایت کنند


فرماندار رشت بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: در ماه گذشته 12 واحد متخلف پلمب و 115 اخطاریه صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرشت به اهمیت راهکارهای کنترل این ویروس، اظهار کرد: رعایت موارد توصیه شده بهداشتی، تکمیل واکسیناسیون و استمرار بازرسی های بهداشتی از مراکز صنفی الزامی است.

وی افزود: در دیماه تعداد 12 هزار و 473 بازدید توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان از واحدهای صنفی صورت پذیرفته که منجر به صدور 115 اخطار و پلمب 12 واحد متخلف شده است.

امام پناهی با تقدیر از تلاش های کادر درمانی در کنترل شدت همه گیری و کاهش آمار ابتلاء و بستری های ناشی از سویه جدید کرونا ، ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون، شاهد بستری 42 هزار و 614 تن از همشهریان در واحدهای درمانی شهرستان و جان باختن 4 هزار و 849 نفر بودیم.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه ابتلاء هر یک از شهروندان به ویروس کرونا سلامت چندین نفر را به خطر انداخته و در صورت وجود بیماری های زمینه ای ممکن است منجر به تهدید جان افراد شود، تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی و پوشیدن ماسک بخصوص در اماکن با ازدحام بالا، نقش مؤثری در حفظ سلامت عمومی دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی انتشار کرونا در جهان، مناطق درگیر با آن و مقایسه میزان تلفات کرونایی کشورمان با اروپا و آمریکا، مهمترین سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 12 واحد متخلف در رشت/ شهروندان پروتکل ها را رعایت کنند

پلمب 12 واحد متخلف در رشت/ شهروندان پروتکل ها را رعایت کنند