مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-23سياسي

حمله کیهان به مسعود پزشکیان


از امثال آقای پزشکیان انتظار می رود که علیه خباثت های طرف غربی در «تشدید تحریم ها، حمایت از نشریات هتاک مثل شارلی ابدو و تروریست خطاب کردن سپاه پاسداران (سازمان اصلی جمع کننده بساط تروریسم در منطقه)» موضع بگیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روزنامه کیهان نوشت: واقعا چه کسی در کشور ما هست که با دنیا سر جنگ دارد یا به همه دنیا فحش می دهد؟ ملت ایران جز اعلام انزجار و بیزاری از سیاست های خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و یکی دولت اروپایی، برای کدام دولتمردان کشور دیگری طلب مرگ کرده است؟مسعود پزشکیان نماینده مجلس در اظهاراتی خلاف واقعیات گفت: باید با دنیا مدارا کنیم.

نمی شود به همه فحش داد ؛ آنها هم می گویند مرگ بر خودتان.

پزشکیان که سابقه وزارت در دولت خاتمی را دارد، در گفت وگو با خبرگزاری ایلنا و در پاسخ به این سؤال که آیا دولت با تغییر افراد می تواند در عملکرد خود تحول ایجاد کند؟ و اساسا این دولت توان حل مشکلات کنونی را دارد؟ ، گفت: با این روش فعلی خیر، ما دو مشکل اساسی داریم اولین مشکل وحدت و انسجام داخلی است.

تفرقه از دید قرآن و در بیان خدا یعنی در پرتگاه آتش بودن.

ما در پرتگاهیم، باید وحدت و انسجام داخلی ایجاد کنیم، وحدت و انسجام داخلی مال یک گروه، یک دسته و یک جناح نیست متعلق به کل مردم کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله کیهان به مسعود پزشکیان

حمله کیهان به مسعود پزشکیان