مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-23سياسي

کمیسیون پزشکی، یکی از راه های ورودی به چرخه خدمات بهزیستی


رییس اداره بهزیستی شهرستان سلطانیه، درگاه ورود افراد دارای معلولیت برای دریافت خدمات مستمر و غیرمستمر به بهزیستی را، تاییدیه کمیسیون پزشکی بر اساس استاندارد جهانی دانست.

- ایسنا/زنجان رییس اداره بهزیستی شهرستان سلطانیه، درگاه ورود افراد دارای معلولیت برای دریافت خدمات مستمر و غیرمستمر به بهزیستی را، تاییدیه کمیسیون پزشکی بر اساس استاندارد جهانی دانست.

اصغر بویینی ظهر امروز (3 بهمن ماه) در حاشیه برگزاری دومین جلسه کمیسیون پزشکی، افزود: کمیسیون های پزشکی، نقشی موثر و کلیدی در انواع خدمات رسانی بهزیستی به جامعه هدف دارند.

وی تصریح کرد: در این کمیسیون، معلولیت ها در 6 گروه عمده و شایع از جمله اختلالات جسمی، حرکتی، ذهنی، بینایی، شنوایی، گفتاری، اعصاب و روان و چند معلولیتی طبقه بندی می شوند و شدت معلولیت هر گروه در چهار سطح، خفیف، متوسط، شدید و خیلی شدید تعیین می شود.

رییس بهزیستی شهرستان سلطانیه افزود: پس از ثبت درخواست اولیه، مدارک متقاضیان تشکیل پرونده توانبخشی به کمیسیون پزشکی بهزیستی ارسال شده و پس از بررسی معلولیت فرد درخواست کننده به همراه مدارک و مستندات پزشکی در کمیسیون پزشکی توان بخشی تعیین نوع و شدت معلولیت، نظریه کمیسیون در سامانه کمیسیون پزشکی (سامانه ارمغان)، ثبت شده و در صورت تایید معلولیت، تشکیل پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون پزشکی، یکی از راه های ورودی به چرخه خدمات بهزیستی

کمیسیون پزشکی، یکی از راه های ورودی به چرخه خدمات بهزیستی