مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:252023-01-23دانش

همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری در کرمانشاه برگزار می شود


هفتمین همایش ملی «معماری، شهرسازی و گردشگری» ششم و هفتم اسفندماه به همت موسسه آموزش عالی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه برگزار می شود.

- همایش ملی "معماری، شهرسازی و گردشگری" در کرمانشاه برگزار می شود ایسنا/کرمانشاه هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری ششم و هفتم اسفندماه به همت موسسه آموزش عالی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه برگزار می شود.

دکتر جلیل جلیلی رییس موسسه آموزش عالی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در نشست خبری امروز(سوم بهمن) با اشاره به پیگیری مقدمات برگزاری این همایش ملی از سال گذشته گفت: با پیگریهای صورت گرفته از وزارت علوم و جهاد دانشگاهی، نهایتا اردیبهشت ماه مجوز نهایی برگزاری این همایش صادر و در اوایل تابستان فراخوان شرکت در این همایش داده شد.

وی از برگزاری این همایش ملی توسط موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه خبر داد و افزود: حدود 30 دانشگاه و موسسه آموزش عالی در کشور که رشته هایی مرتبط با سرفصل های همایش در سه حوزه معماری، شهرسازی و گردشگری دارند، در برگزاری هرچه بهتر این همایش با ما همکاری دارند.

جلیلی سه محور اصلی این همایش را معماری، گردشگری و شهرسازی عنوان کرد و افزود: رویکردی که در این دوره همایش در پیش گرفته شده و آن را از دوره های گذشته متمایز کرده، تاکید بر انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری در کرمانشاه برگزار می شود

همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری در کرمانشاه برگزار می شود