مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:152023-01-23سياسي

اروپایی ها برای اقدامات مجاهدانه سپاه علیه داعش باید قدردان باشند


سپاه یکی از مؤثرترین دستگاه ها در مقابله با تروریسم است و چنانچه اقدامات و مجاهدت های سپاه در اضمحلال گروه داعش نبود، امروز مردم اروپا امنیت نداشتند لذا اروپایی ها باید قدردان سپاه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام محسنی اژه ای، امروز دوشنبه (سوم بهمن) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه، ضمن  تبریک و تهنیت حلول ماه پرخیر و برکت رجب، اظهار کرد: در این ماه پرخیر و برکت رجب باید بتوانیم اقدامی را در جهت رضایت خداوند و خدمت به نظام اسلامی و مردم انجام دهیم.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: امیدواریم دولت نیز در این دو ماه باقی مانده از سال تا آغاز ماه مبارک رمضان و سال نو، اقدامات بیشتری را در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم انجام دهد؛ ما نیز در قوه قضاییه باید تلاش کنیم در حد مقدور کمک کار دولت باشیم و چنانچه در این شرایط فشار حداکثری دشمنان، کسانی در پی اخلال در بازار، احتکار، گرانفروشی و کم فروشی هستند، دولت به وسیله تعزیرات برخورد متناسب و قانونی را انجام دهند و دادستان های ما نیز در امر کنترل بازار به دولت یاری رسانند.

رییس دستگاه قضا با اشاره به هوشیاری و بیداری دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی کشور و همچنین قوه قضاییه در امر مقابله و مبارزه با ناامنی ها، اظهار داشت: دشمن ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپایی ها برای اقدامات مجاهدانه سپاه علیه داعش باید قدردان باشند

اروپایی ها برای اقدامات مجاهدانه سپاه علیه داعش باید قدردان باشند