مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-23ورزشي

بانوان مدال آور شهرستان شهرکرد تجلیل شدند


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در حق بانوان استان اجحاف شده است اما بانوانی که در عرصه بین المللی برای استان افتخارآفرینی می کنند بدانند که در حد توان از آنان تجلیل می کنیم و قدردان زحمات آن ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، موعود بنیادی فرد صبح امروز در جلسه تجلیل از بانوان ورزشکار افتخارآفرین در عرصه بین المللی شهرستان شهرکرد گفت: بانوان در عرصه بین المللی در کسوت مربی و بازیکن برای استان افتخارآفرینی کردند که با توجه به این پتانسیل تحولات خوبی را در جامعه بانوان که نیمی از جمعیت ورزشی استان است شاهد هستیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: بانوان مشکلات و مسائل خاص خود را دارند که امیدواریم بتوانیم شرایط مساعد ورزش آن ها را در استان فراهم کنیم تا شاهد برگزاری این جلسات در سایر شهرستان ها نیز باشیم.

وی ادامه داد: در حق بانوان استان اجحاف شده است اما بانوانی که در عرصه بین المللی برای استان افتخارآفرینی می کنند بدانند که در حد توان از آنان تجلیل می کنیم و قدردان زحمات آن ها هستیم.

رضا گرجی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد گفت: در حوزه بانوان در سطح کلان 151 لیگ به طور رسمی فعالیت می کنند که 277 داور خانم آن ها را قضاوت می کنند و بخشی از این داوران از شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان مدال آور شهرستان شهرکرد تجلیل شدند

بانوان مدال آور شهرستان شهرکرد تجلیل شدند