مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-23اجتماعي

ایمن سازی جاده آبادان - اروندکنار به کجا رسید؟


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اتمام عملیات اجرایی لایه دوم روکش آسفالت محور مهم و پرتردد آبادان به اروندکنار خبر داد و گفت: - با اتمام این پروژه در حال حاضر 11 کیلومتر از این محور پرتردد چهارخطه شده است.

رحمان بهرامی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص محور پرتردد آبادان به سمت اروندکنار اظهار کرد: محور آبادان به سمت اروندکنار 39 کیلومتر طول دارد که 5 کیلومتر آن در سال های قبل چهار خطه شده بود و اکنون با تکمیل عملیات اجرایی لایه دوم روکش آسفالت 6 کیلومتر دیگر این مسیر، شاهد چهارخطه شده بخش دوم آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از کیلومتر 5 تا 11 اجرایی شده است، افزود: برای این 6 کیلومتر 170میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با اتمام این پروژه مجموعا 11 کیلومتر از مسیر 39 کیلومتری آبادان به سمت اروندکنار چهار خطه شده است.

بیشتر بخوانید: جاده مرگ همچنان قربانی می گیرد بهرامی عنوان کرد: قرار است از کیلومتر 11 تا 18 این محور توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل چهارخطه شود که مقدمات کار انجام شده و در مرحله پیمان سپاری است.

همچنین عملیات اجرایی چهار خطه این محور از کیلومتر 18 تا انتهای آن (کیلومتر 39) به طول 21 کیلومتر نیز توسط اداره کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی جاده آبادان - اروندکنار به کجا رسید؟

ایمن سازی جاده آبادان - اروندکنار به کجا رسید؟