مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:552023-01-23اقتصادي

تحولات عراق را نشناسیم، در تعاملات تجاری دچار تنگنا می شویم


رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه با تاکید بر لزوم داشتن استراتژی مدون و بلندمدت برای حضور در بازار عراق، گفت: چنانچه تحولات عراق را به خوبی نشناسیم، - ایسنا/کرمانشاه رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه با تاکید بر لزوم داشتن استراتژی مدون و بلندمدت برای حضور در بازار عراق، گفت: چنانچه تحولات عراق را به خوبی نشناسیم، برای تعاملات تجاری با این کشور دچار تنگنا خواهیم شد.

کیوان کاشفی در نشست امروز (سوم بهمن) فعالان اقتصادی استان با سرکنسول ایران در اربیل، از تحولات سریع و قابل توجه عراق یاد کرد که در حال تبدیل شدن به یکی از ثروتمندترین کشورهای منطقه است و افزود: اگر تحولات آینده عراق را به خوبی نشناسیم و برای آن برنامه ریزی نکنیم، تعاملات تجاری ما با عراق دچار تنگنا خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز سیاست های تجاری عراق در حال شبیه شدن به کشورهای حوزه خلیج فارس است و فضای رقابتی باز و شدیدی در این کشور وجود دارد، عنوان کرد: این فضای رقابتی تنها محدود به بخش صنعت نیست و همه حوزه های توریسم، توریسم درمانی، کشاورزی و .

را تحت تاثیر قرار داده است.

عضو هیات رییسه اتاق ایران معتقد است، به جهت آنکه اقبال عراق به کشورهای عربی زیاد است، شرایط کار برای فعالین اقتصادی ما سخت تر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولات عراق را نشناسیم، در تعاملات تجاری دچار تنگنا می شویم

تحولات عراق را نشناسیم، در تعاملات تجاری دچار تنگنا می شویم