مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:552023-01-23سياسي

نقش جهاددانشگاهی استان در عرصه ی فرهنگی پررنگ تر شود


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: نقش جهاددانشگاهی در زمینه های فرهنگی پررنگ تر شود چون این نهاد با استفاده از ظرفیت هایی که دارد می تواند در عرصه جنگ ترکیبی هم در محیط دانشگاه و هم جامعه موثر باشد.

- حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در دیدار با سرپرست جدید جهاددانشگاهی استان ، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی جزء نهادهایی است که در عرصه ی تحقیق ظرفیت بسیار بالایی دارد و اگر چنانچه تحقیقات پیش رود به راحتی می توان یک اتصالی بین متخصصین دانشگاهی ما با عرصه تولید باشد.

وی با اشاره به مراکز متعدد جهاددانشگاهی در زمینه های مختلف، خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و پژوهشگاه رویان را از نمونه های این فعالیت های اثرگذار دانست و گفت: فعالیت این مراکز برای مردم کاملا ملموس است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در این عرصه به خوبی می تواند کار آفرین باشد ، گفت: به کارگیری نیروهای نخبه با فراهم شدن زمینه ی کاریشان می تواند چرخه ی پیشرفت را فعال تر کند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: هر چه گسترش تحقیقات بیشتر باشد استعددهای بیشتری شکوفا خواهد شد و اشتغال زایی را به دنبال خواهد داشت.

کریمی تبار تصریح کرد: در استان در عرصه های مختلف کار زمین مانده زیاد داریم و کارهای جهاددانشگاهی در زمینه درمان سرطان و ناباروری کارهای ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش جهاددانشگاهی استان در عرصه ی فرهنگی پررنگ تر شود

نقش جهاددانشگاهی استان در عرصه ی فرهنگی پررنگ تر شود