مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:502023-01-23اقتصادي

لزوم نوآوری اسلامی در تأمین مالی دانش بنیان ها


پنل تخصصی الزامات توسعه نوآوری های مالی اسلامی در بازارهای مالی در هشتمین همایش مالی اسلامی، با حضور دکتر سید علی حسینی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به عنوان مدیر پنل، - مهران محرمیان معاون فناوری های نوین بانک مرکزی، علیرضا ناصرپور معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، علی عبدالهی مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک و بهنام محسنی، مدیرعامل تامین سرمایه تمدن برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از صندوق سرمایه تمدن، بهنام محسنی مدیرعامل تأمین سرمایه تمدن به عنوان یکی از سخنرانان حاضر در این پنل تخصصی به موضوع نوآوری های مالی اسلامی در تأمین مالی دانش بنیان و کارآفرینی پرداخت که در ادامه مباحث مطرح شده توسط وی را می خوانید.

تأثیر معنادار اقتصاد دانش بنیان در رشد اقتصادی شرکت ها مدیرعامل تأمین سرمایه تمدن با بیان این که اقتصاد دانش بنیان به معنای تولید و مصرف مبتنی بر دارایی های فکری است، گفت: به طور خاص اقتصاد دانش بنیان توانایی تجاری سازی دانش و به کار بستن نتایج حاصل از تحقیق و توسعه است.

بهنام محسنی افزود: تحقیقات مختلف در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته حاکی از اثر معنادار و شگرف اقتصاد دانش بنیان بر رشد اقتصادی کشورها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نوآوری اسلامی در تأمین مالی دانش بنیان ها

لزوم نوآوری اسلامی در تأمین مالی دانش بنیان ها