مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-23اقتصادي

چگونه آثار مخرب پشت میزنشینی را کاهش دهیم؟


میزان کم تحرکی در افراد شاغل در ادارات و مراکز جمعی کارمندان بیشتر است و اغلب این افراد پشت میز و سیستم ها مشغول به خدمت هستند بنابراین این گروه از افراد بیشتر در معرض افزایش وزن قرار دارند.

- ایسنا/خوزستان یک کارشناس تغذیه گفت: میزان کم تحرکی در افراد شاغل در ادارات و مراکز جمعی کارمندان بیشتر است و اغلب این افراد پشت میز و سیستم ها مشغول به خدمت هستند بنابراین این گروه از افراد بیشتر در معرض افزایش وزن قرار دارند.

سیده معصومه تقی زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه کم تحرکی عامل مهم اضافه وزن و چاقی است، اظهار کرد: در سال 1400، 53.

38 درصد خوزستانی ها افراد با فعالیت فیزیکی کم بودند.

وی افزود: با توجه به اینکه میزان کم تحرکی در افراد شاغل در ادارات و مراکز جمعی کارمندان بیشتر است و اغلب این افراد پشت میز و سیستم ها مشغول به خدمت هستند، این گروه از افراد بیشتر در معرض افزایش وزن قرار دارند.

کارشناس گروه بهبود تغذیه جامعه مرکز بهداشت خوزستان گفت: نشستن بیش از حد معادل استعمال یک پاکت سیگار در روز اثر دارد در حالی که تنها 5 دقیقه فعالیت در ساعت می تواند آثار مخرب نشستن را خنثی کند.

تقی زاده بیان کرد: یکی از راه های ترویج سبک زندگی سالم، تشویق کارکنان به شرکت در فعالیت های ورزشی است که منجر به سلامت کارکنان و تضمینی برای افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه آثار مخرب پشت میزنشینی را کاهش دهیم؟

چگونه آثار مخرب پشت میزنشینی را کاهش دهیم؟