مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-23ورزشي

راه اندازی آکادمی تخصصی والیبال در مازندران ضروری است


ملی پوش سابق والیبال ایران راه اندازی آکادمی اختصاصی والیبال را برای پرورش استعدادها در استان ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل غلامی پیش ازظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران راه اندازی آکادمی اختصاصی والیبال برای پرورش استعدادها را ضروری دانست و اظهار داشت: برای آموزش ورزشکاران به امکاناتی نیاز است تا به درستی ورزشکاران پرورش پیدا کنند.

غلامی از نگاه اش به بخش استعدادیابی گفت و افزود: به دنبال استعدادیابی مخصوصاً در قشر ضعیف جامعه هستم و حاضرم مجانی و بدون دریافت هزینه، کمک کنم تا بتوانیم استعدادهای مختلفی را در نقاط مختلف استان کشف کنیم.

این ملی پوش سابق والیبال ایران، خاطرنشان کرد: به دنبال راه اندازی آکادمی اختصاصی والیبال هستم که مختص والیبال باشد تا همه ساله بتوانیم ستاره های زیادی را به والیبال استان و کشور معرفی کنیم.

عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در این دیدار، از دستگاه ورزش به عنوان خانه اصلی قهرمانان و ورزشکاران نام برد و اظهار کرد: ورزش نقش مهمی در پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی دارد و مردم با پیروزهای تیم ها در عرصه ورزش خوشحال و با باخت تیم ها ناراحت می شوند و این موضوع نشان از جایگاه مهم ورزش در جامعه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آکادمی تخصصی والیبال در مازندران ضروری است

راه اندازی آکادمی تخصصی والیبال در مازندران ضروری است