مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-23ورزشي

حضرت زهرا (س) عالی ترین الگوی زن مسلمان در تاریخ اسلام است


مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر از حضرت زهرا (س) به عنوان عالی ترین نمونه و الگوی شاخص زن مسلمان در تاریخ اسلام نام برد.

- ساری- مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر حضرت زهرا (س) را عالی ترین نمونه و الگوی شاخص زن مسلمان در تاریخ اسلام یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عقیله ملازاده پیش ازظهر دوشنبه در جشنواره فرهنگی ورزشی شکوه مادری ویژه بانوان دستگاه های اجرایی شهرستان ساری افزود: حضرت زهرا (س) عالی ترین نمونه و الگوی شاخص زن مسلمان در تاریخ اسلام است وجامعه ای که در آن زنان سالم، پاکدامن و عفیف داشته باشد فرزندانی نیکو و سالم نیز تربیت می شود.

وی خاطرنشان کرد: شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) در تمامی جنبه های زندگی شخصی و اجتماعی گنجینه درخشانی از سَبک زندگی اسلامی و پیمودن راه سعادت در دنیا و آخرت است و همه ما نیز با بصیرت فاطمی و زینبی باید در این مسیر گام برداریم.

در ادامه محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز استان ضمن تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام محمد باقر (ع) گفت: حضرت فاطمه (س) تجلی تمام نسخه های انسانیت، شرافت، ولایت و عدالت در کالبدِ حقیقی یک زن مسلمان است.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه الگوی معرفتی و زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) بر پایه درایتی ذهنی و جسمی، بینش الهی، عدالت خواهی در میدان و خستگی ناپذیری و بر پایه تفکری شهادت ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا (س) عالی ترین الگوی زن مسلمان در تاریخ اسلام است

حضرت زهرا (س) عالی ترین الگوی زن مسلمان در تاریخ اسلام است