مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-23پزشكي

ساخت 160 بیمارستان و مرکز بهداشتی برکت در سه استان محروم کشور


معاون عمرانی و طرح های زیربنایی بنیاد برکت گفت: مردم مناطق کم برخوردار سه استان محروم کشور از خدمات 160 بیمارستان و مرکز بهداشتی و درمانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام بهره مند هستند.

- معاون عمرانی و طرح های زیربنایی بنیاد برکت گفت: مردم مناطق کم برخوردار سه استان محروم کشور از خدمات 160 بیمارستان و مرکز بهداشتی و درمانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام بهره مند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهجوری افزود: بنیاد برکت تا به امروز 160 بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی شامل خانه بهداشت، مرکز جامع سلامت، آزمایشگاه، پایگاه اورژانس، مرکز تجهیزات پزشکی و پایگاه سلامت را در مناطق محروم و روستایی سه استان سیستان و بلوچستان، خوزستان و خراسان جنوبی به بهره برداری رسانده و تقدیم مردم این مناطق کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت برای ساخت و تکمیل 173 بیمارستان و مرکز بهداشتی و درمانی در استان های سیستان و بلوچستان، خوزستان و خراسان جنوبی قرارداد دارد که تا به امروز 160 بیمارستان و مرکز به بهره برداری رسیده و 13 مرکز دیگر هم در دست اجرا است.

وی در تشریح پروژه های بهداشتی و درمانی بنیاد برکت در سه استان مذکور اظهار کرد: از 160 بیمارستان و مرکز بهداشتی و درمانی به بهره برداری رسیده، به ترتیب 96، 49 و 15 بیمارستان و مرکز در مناطق محروم و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 160 بیمارستان و مرکز بهداشتی برکت در سه استان محروم کشور

ساخت 160 بیمارستان و مرکز بهداشتی برکت در سه استان محروم کشور