مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-23سياسي

سپاه گام های بلندی در راستای محرومیت زدایی برداشته است


جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری در دیدار با فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه در فهرست ادعایی گروه های تروریستی را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از مدیران ارشد استان در دیدار با فرمانده و مسئولان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه در فهرست ادعایی گروه های تروریستی را محکوم کرد.

غلامعلی حیدری در این دیدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرچم دار مقابله با داعش است و حقیقتا حق زیادی گردن دنیا و مردم جهان دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اقدام پارلمان اروپا نشان از عجز و شکست دشمنان در مقابل عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد.

وی اظهار داشت: دشمن دنبال آن بود که از موفقیت های مهم بعد از انقلاب اسلامی کشور و مردم عزیزمان و نیروهای قهرمان مسلح جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام بگیرد.

حیدری ادامه داد: پارلمان اروپا این اقدام نابخردانه و نسنجیده را گرفت تا بلکه تفرقه بیندازد و روحیه این شجاعت را تضعیف کند، ولی خیال باطلی بیش نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه گام های بلندی در راستای محرومیت زدایی برداشته است

سپاه گام های بلندی در راستای محرومیت زدایی برداشته است