مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-23فرهنگي

گله از پیچ وخم مجوز برای سریالی با بازی نوید محمدزاده و احمد مهرانفر


که قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش شود، با عجیب خواندن رویه ساترا در تعامل با هنرمندان، تصریح کرد: بعد از سه ماه از ارسال سریال برای ارائه نظر ساترا، - مجید مطلبی ـ تهیه کننده سریال آکتور ـ که قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش شود، با عجیب خواندن رویه ساترا در تعامل با هنرمندان، تصریح کرد: بعد از سه ماه از ارسال سریال برای ارائه نظر ساترا، هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در شرح این اتفاق گفت: چند ماه قبل همراه با نویسنده و کارگردان سریال آکتور ، به مجموعه ساترا رفتیم و در حضور معاونان و نماینده شورای بازبینی، شرح کاملی از قصه و سریال ارائه کردیم.

در این جلسه به طور مفصل به سوالات و ابهامات مدنظر ساترا پاسخ دادیم و توافق کردیم با توجه به تداوم فیلمبرداری سریال، سه قسمت از سریال را برای بازبینی در اختیارشان قرار دهیم.

مطلبی با بیان اینکه آن جلسه در فضایی تعاملی و مثبت پایان یافت، افزود: در کمال تعجب روز گذشته نامه ای به دستم رسید که گویی در آن جلسه هیچ گفتگو و مذاکره ای صورت نگرفته و ساترا خطاب به مدیر فیلیمو بار دیگر تمام مباحث مطرح شده در آن جلسه را به عنوان سوال و مطالبه مطرح کرده است! تهیه کننده سریال آکتور با اشاره به اینکه فیلمبرداری این سریال روزهای آخر را طی می کند، تصریح کرد: علاوه بر توافق صورت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گله از پیچ وخم مجوز برای سریالی با بازی نوید محمدزاده و احمد مهرانفر

گله از پیچ وخم مجوز برای سریالی با بازی نوید محمدزاده و احمد مهرانفر