مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-23سياسي

باشگاه دانش آموزان نخبه شاهد و ایثارگر افتتاح می شود


مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر از تأسیس باشگاه نخبگان و دانش آموزان شاهد و ایثارگر و حمایت از دانش آموزان المپیادی شاهد و ایثارگر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل مهری با اعلام این خبر درباره تقویت بنیه علمی ایثارگران، گفت: موضوع تقویت بنیه علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر از برنامه های مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر بوده که مدتی پیگیری نشده است لذا شناخت و استعدادیابی و همچنان شناسایی ظرفیت های علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر و ارتقای سطح المپیادی این دانش آموزان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در گذشته در تقویت بنیه علمی دانش آموزان برای شرکت در المپیادهای علمی تأثیرگذار بود ولی متأسفانه برای مدت زمانی و بنا به دلایلی این فعالیت ها تعطیل شده بود که با تأکید و دستور آقای دکتر قاضی زاده هاشمی برای تأسیس باشگاه پژوهشگران برنامه ریزی شده است.

مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر با اشاره به زمان بندی وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری المپیادهای دانش آموزی در سطح ملی و بین المللی، گفت: مرحله اول این آزمون ها در بهمن ماه و به صورت سراسری بین دانش آموزان متقاضی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه دانش آموزان نخبه شاهد و ایثارگر افتتاح می شود

باشگاه دانش آموزان نخبه شاهد و ایثارگر افتتاح می شود