مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-23سياسي

بقاع متبرکه با طرح «قراردوازدهم» به استقبال دهه فجر می روند


مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اجرای طرح قرار دوازدهم در قالب تأمین جهیزیه برای خانواده های کم برخوردار سرآغاز برنامه ها و جشن های دهه فجر بقاع متبرکه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبزرگترین مبارزه با آمریکا را خدمت به این مردم می دانند و امروز اگر ما می خواهیم مجاهد راستین این عرصه باشیم باید صادقانه در خدمت مردم باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: با این نگاه، بقاع متبرکه و امام زادگان به صورت عملی گام در مسیر مبارزه برداشته و با اجرای طرح قرار دوازدهم، کمر به خدمت مجاهدانه به مستضعفین و پابرهنگان این انقلاب بسته اند.

معممی مقدم با اشاره به اینکه حرم های مطهر امام زادگان پایگاه های نشر فرهنگ انتظار و زمینه ساز فعالیت های مهدوی هستند اظهار کرد: بقاع متبرکه اجرای طرح قرار دوازدهم که مزین به نام امام دوازدهم است را در دستور کار خود قراداده اند.

وی اضافه کرد: این طرح در پی آن است که زمینه مشارکت همگانی را فراهم و با ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی، مواسات، مؤمنین و خیراندیشان را به سوی مساعدت نیازمندان به نیابت از امام عصر (عج) سوق دهد.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به لزوم توجه به نیازهای مجاورین کم برخوردار بقاع متبرکه افزود: در یازدهمین اجرای طرح قرار دوازدهم که در 12 بهمن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقاع متبرکه با طرح «قراردوازدهم» به استقبال دهه فجر می روند

بقاع متبرکه با طرح «قراردوازدهم» به استقبال دهه فجر می روند