مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-23سياسي

حریم و محدوده شهر یزد گسترش پیدا می کند


حریم و محدوده جدید یزد با بررسی و تبادل نظر توسط مسئولین مربوطه و جلسات مکرر کمیسیون عمران، به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

- ایسنا/یزد سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: حریم و محدوده جدید یزد با بررسی و تبادل نظر توسط مسئولین مربوطه و جلسات مکرر کمیسیون عمران، به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

حجت الاسلام سید ناصر حیدری در یکصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهر باید دارای محدوده مشخصی باشد، یعنی حد شهر تعیین شود تا بتوان در این محدوده برنامه ریزی شهری انجام داد و خدمات شهری به شهروندان در این محدوده ارائه شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در ادامه گفت: محدوده شهر هر 10 سال یکبار باید بازنگری شود و در مرحله اول شورای شهر محدوده جدید را مصوب کند و بعد از تصویب کمیسیون زیربنایی استانداری و کمیسیون عالی معماری و شهرسازی، اجرایی می شود.

نائب رییس شورای شهر یزد در ادامه افزود: حریم شهر نیز قسمتی از اراضی پیرامون محدوده شهر است که در آینده بتوان محدوده را در صورت نیاز از حریم تعیین شده گسترش داد.

حجت الاسلام حیدری افزود: به مرور زمان جمعیت شهر افزایش می یابد و طبیعتاً فضای بیشتری برای زندگی افراد نیاز است لذا محدوده تغییر و گسترش میابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریم و محدوده شهر یزد گسترش پیدا می کند

حریم و محدوده شهر یزد گسترش پیدا می کند