مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-23سياسي

طرح ملی «تمدن ساز» ویژه اساتید علوم توانبخشی برگزار می شود


دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی جزییات برگزاری سومین مرحله از طرح ملی «تمدن ساز» ویژه اساتید را اعلام کرد.

- دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی جزییات برگزاری سومین مرحله از طرح ملی تمدن ساز ویژه اساتید را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام کرد: پس از گذشت اجرای دو مرحله از مجموعه طرح های تمدن ساز در قالب طرح ملی اندیشه تمدن ساز و استقبال اساتید دانشگاه از این طرح، سومین مرحله از این طرح در قالب تاریخ تمدن ساز ویژه اساتید شرکت کننده در طرح اندیشه تمدن ساز برگزار می شود.

این طرح شامل 15 جلسه مباحثاتی حول کتاب انسان 250 ساله است که مجموعه بیانات رهبرمعظم انقلاب پیرامون سیره و زندگی مبارزاتی - سیاسی ائمه معصومین علیهم السلام است.

همچنین طرح ملی اندیشه تمدن ساز نیز که سال گذشته برگزار شد، امسال نیز این فرصت برای اساتیدی که از طرح جامانده بودند و فرصت شرکت نداشتند، مهیا شده است که در صورت علاقه در طرح ملی اندیشه تمدن ساز ثبت نام کنند.

اساتید علاقه مند می توانند جهت ثبت نام حضوری به دفتر هم اندیشی اساتید نهاد رهبری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی «تمدن ساز» ویژه اساتید علوم توانبخشی برگزار می شود

طرح ملی «تمدن ساز» ویژه اساتید علوم توانبخشی برگزار می شود