مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 11:402023-01-23اقتصادي

اختصاص بیشترین رقم اعتبارات عمرانی استان ها به سیستان و بلوچستان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: بدون در نظر گرفتن یک سوم سهم نفت و گاز مناطق نفت خیز، بیشترین رقم اعتبارات عمرانی استان ها به سیستان و بلوچستان اختصاص دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان، مهرداد عرب اول با اشاره به رویکردها و سیاست های کلان بودجه 1402 بیان کرد: با توجه به وجود برخی چالش ها و با تاکید بر سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه، سند آمایش سرزمین و برنامه های تحول دولت مردمی، جهت گیری های اصلی دولت در تدوین بودجه سال 1402 در 5 محور تهیه شده است.

وی ایجاد ثبات اقتصادی، عدالت محوری، کارآمد سازی نظام حکمرانی و اصلاح ساختار بودجه، تکمیل و بهره برداری طرح های پیشران و توسعه ای اولویت دار و اجرای سیاست های فعال بازارکار را به عنوان محورهای مهم اعلام کرد.

این مقام مسئول در تشریح اقدام های مربوط به ایجاد ثبات اقتصادی بیان کرد: به منظور تداوم بخشی به رشد اقتصادی در بخش ها و مناطق، رویکرد لایحه بودجه رفع عوامل اختلال زای تولید و ارتقای بهره وری در بخش های مختلف است.

وی با بیان اینکه در همین راستا اجرای اقداماتی در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار می گیرد، تصریح کرد: اصلاح سیاست ها و مانع زدایی از تولید، مشخص کردن پیشران های توسعه، شناسایی و رفع مشکلات زیرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیشترین رقم اعتبارات عمرانی استان ها به سیستان و بلوچستان

اختصاص بیشترین رقم اعتبارات عمرانی استان ها به سیستان و بلوچستان