مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 11:352023-01-23اقتصادي

جریمه 2.6 میلیاردی واحدهای تولیدی بتن آماده در همدان


مدیرکل استاندارد استان همدان از جریمه دو میلیارد و 600 میلیون ریالی واحدهای تولیدی بتن آماده متخلف در استان خبر داد.

- جعفر امیری پریان در چهارمین کمیسیون ماده 42 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد استان همدان، با اعلام این خبر اظهار کرد: در این کمیسیون تعداد 9 پرونده رسیدگی شد که نشان از قاطعیت مجموعه اداره کل استاندارد استان همدان در برخورد با متخلفان و حمایت از تولید با کیفیت دارد.

وی افزود: با پیگیری های اداره کل استاندارد استان همدان اجازه تضییع حقوق مصرف کنندگان را نمی دهیم و تمام تلاش خود را در جهت احقاق حقوقه حقه مصرف کنندگان به کار خواهیم بست.

امیری پریان ادامه داد: باید اطمینان مردم به نشان استاندارد بیش از پیش افزون شود و در این راستا حمایت قاطع از تولیدکنندگانی که در مسیر استانداردسازی گام برمی دارند، در دستور کار این اداره کل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره ل استاندارد استان همدان، براساس ماده 42 قانون تقویت و نظام استاندارد، کمیسیونی مرکب از مدیرکل استاندارد استان، یکی از قضات دادگستری به انتخاب رییس کل دادگستری استان و نماینده سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و نماینده اتاق های بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی، تعاون ایران و اصناف ایران حسب مورد تشکیل می شود و بدواً به موارد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 2.6 میلیاردی واحدهای تولیدی بتن آماده در همدان

جریمه 2.6 میلیاردی واحدهای تولیدی بتن آماده در همدان