مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 11:202023-01-23اقتصادي

گاز چهار روستای تربت جام برای تقویت فشار قطع شد


گاز چهار روستای رضاآباد، حسن آباد، قادرآباد، یاقوتین و منطقه قاضی محمدنعیم شهر تربت جام، که در انتهای شبکه گازرسانی منطقه قرار دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حسین جمشیدی اظهار کرد: گاز چهار روستای رضاآباد، حسن آباد، قادرآباد، یاقوتین و منطقه قاضی محمدنعیم شهر تربت جام، که در انتهای شبکه گازرسانی منطقه قرار دارند، امروز به منظور اصلاح و تقویت فشار به صورت موقت قطع شد.

 وی بابیان اینکه قرار است امروز گاز از خط انتقال دیگری به این مناطق منتقل شود، لذا شبکه گاز این روستاها از ساعت 10 تا 13 قطع شده است، تصریح کرد: این روستاها در دهستان میان جام بخش مرکزی تربت جام قرار دارند و زمانی که با افت فشار گاز در منطقه مواجه می شویم ابتدا گاز این مناطق روستایی و شهری که در انتهای شبکه انتقال گاز تربت جام قرار دارند، قطع می شود.

فرماندار تربت جام از بازگشت فعالیت اصناف این شهرستان به روال عادی خبر داد و گفت: هم اکنون 38 نانوایی این شهرستان قابلیت فعالیت با سوخت جایگزین دارند، که می توانند به صورت درازمدت در طول شبانه روز به پخت نان بپردازند.

بر اساس اعلام فرمانداری تربت جام، به دلیل افت فشار، گاز حدود 60 درصد مشترکان این شهرستان هفته گذشته به مدت چهار روز قطع بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز چهار روستای تربت جام برای تقویت فشار قطع شد

گاز چهار روستای تربت جام برای تقویت فشار قطع شد