مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-23سياسي

تعیین 10 مسجد برای اعتکاف دانش آموزی در زنجان


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مراسم معنوی اعتکاف امسال در 40 مسجد استان برگزار می شود و پیش بینی می کنیم امسال بیش از 6 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف در سراسر استان حاضر شوند.

- بهزاد طارمی صبح امروز (3 بهمن ماه) در نشست هماهنگی دبیران اعتکاف شهرستانی استان زنجان، اظهار کرد: 22 مسجد در شهر زنجان میزبان معتکفان خواهند بود که از این تعداد حدود 10 مسجد برای اعتکاف دانش آموزی در نظر گرفته شده است که ظرفیت هزار دانش آموز را دارد.

وی تصریح کرد: مراسم معنوی اعتکاف امسال در 40 مسجد استان برگزار می شود و پیش بینی می کنیم امسال بیش از 6 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف در سراسر استان حاضر شوند.

این مسئول ادامه داد: برگزاری حلقه های معرفت، کرسی های تلاوت قرآن کریم، اقامه نماز جماعت، برگزاری سخنرانی مذهبی، مولودی خوانی و برگزاری گفتمان دینی با موضوعات گام دوم انقلاب، جهاد تبیین، بررسی هجمه های دشمنان علیه ایران و … از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این مراسم معنوی است.

طارمی در توصیه به دبیران اعتکاف شهرستان ها، استفاده از تجارب فعالان حوزه اعتکاف در سراسر استان را گوشزد کرده و از دبیران اعتکاف خواست تا از ظرفیت تمامی ادارات و نهادها استفاده کرده و همچنین خیرین و عموم مردم متدین استان را در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین 10 مسجد برای اعتکاف دانش آموزی در زنجان

تعیین 10 مسجد برای اعتکاف دانش آموزی در زنجان