مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 10:552023-01-23اجتماعي

اولین خانه محیط زیست چهارمحال و بختیاری افتتاح شد


اولین خانه محیط زیست چهارمحال و بختیاری با هدف مردمی سازی فعالیت های محیط زیستی و تحقق شعار «محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه» در شهر بن افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، اولین خانه محیط زیست چهارمحال و بختیاری با حضور فرماندار و شهردار بن، مدیرکل و مسئولان حفاظت محیط زیست استان در این شهرستان افتتاح شد.

این خانه به همت حفاظت محیط زیست شهرستان بن، اداره آموزش و مشارکت های مردمی استان و نهاد کتابخانه های استان و شهرستان بن، راه اندازی شد.

سعید یوسف پور، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در مراسم افتتاح خانه محیط زیست، با اشاره به شعار هفته هوای پاک امسال با عنوان تحقق هوای پاک، حقوق عامه و اراده ملی گفت: خانه های محیط زیست، محلی برای مردمی سازی فعالیت های محیط زیستی، شناخت محیط زیست و مشارکت در حفظ این سرمایه ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی به منظور ایجاد خانه های محیط زیست در استان انجام شده است، افزود: آموزش همگانی، اثربخش و میدانی گروه ها و مخاطبان اثرگذار اجتماعی، اعم از دولتی، غیردولتی و آحاد جامعه، نهادینه سازی رفتار شهروندی و جلب مشارکت آن ها و ایجاد و توسعه مهارت ها برای حفظ محیط زیست یکی از کارکرد های خانه های محیط زیست خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین خانه محیط زیست چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

اولین خانه محیط زیست چهارمحال و بختیاری افتتاح شد