مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 10:552023-01-23بين الملل

گزارش «فارن پالیسی» از اوضاع ونزوئلا/ جهنم اقتصادی مادورو


در سراسر کاراکاس، صد ها رستوران، فروشگاه مد، و کلوپ های شبانه جدید در سال گذشته پدیدار شده اند - از جمله رستورانی که از جرثقیل آویزان شده است، - گزارش فارن پالیسی از اوضاع ونزوئلا/ جهنم اقتصادی مادورو در سراسر کاراکاس، صد ها رستوران، فروشگاه مد، و کلوپ های شبانه جدید در سال گذشته پدیدار شده اند - از جمله رستورانی که از جرثقیل آویزان شده است، با غذاخوری هایی که مشرف به افق کاراکاس هستند.

تونی فرانگی مواد در فارن پالیسی نوشت: در اواسط نوامبر، یک فروشگاه بزرگ شیشه ای در منطقه تجاری ثروتمند لاس مرسدس کاراکاس افتتاح شد.

فروشگاه آوانتی متعلق به یک تاجر فلسطینی-ونزوئلایی است و برند های مد معروف مانند بالنسیاگا، گوچی، ورساچه، والنتینو و کالا های لوکسی مانند تلویزیون 110000 دلاری سامسونگ را می فروشد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازانتخاب؛ در ادامه این مطلب آمده است: اگرچه آوانتی در پایتخت ونزوئلا ساخته شده است، کشوری که اکثر جمعیت آن در فقر زندگی می کنند، اما ساخت چنین فروشگاهی پدیده منحصربفردی نیست.

در سراسر کاراکاس، صد ها رستوران، فروشگاه مد، و کلوپ های شبانه جدید در سال گذشته پدیدار شده اند - از جمله رستورانی که از جرثقیل آویزان شده است، با غذاخوری هایی که مشرف به افق کاراکاس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش «فارن پالیسی» از اوضاع ونزوئلا/ جهنم اقتصادی مادورو

گزارش «فارن پالیسی» از اوضاع ونزوئلا/ جهنم اقتصادی مادورو