مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 10:502023-01-23حوادث

آتش نشانی یاسوج با کمبود نیرو و امکانات مواجه است/مزاحم تلفنی 60درصد تماس ها


60 درصد تماس ها با آتش نشانی یاسوج مزاحم تلفنی است - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان آتش نشانی یاسوج گفت: 60 درصد تماس ها با آتش نشانی یاسوج مزاحم تلفنی است محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با توجه به اینکه برخی از افر اد آگاهی کافی در زمینه دستگاه های امداد رسان ندارد، 30درصد از تماس های آتش نشانی یاسوج تماس هایی است که به دلیل اشتباه گرفتن با سایر دستگاه های امداد رسان انجام می شود، 30درصد نیز مزاحم تلفنی است و 40درصد از تماس های آتش نشانی یاسوج عمیلیاتی بوده اند.

وی اظهارکرد: آتش نشانی یاسوج طی 10ماهه امسال حدود یک هزار و 315 عملیات انجام داده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

رییس سازمان آتش نشانی یاسوج با بیان اینکه بیشتر این ماموریت ها در مرداد ماه با 253 مورد که از این تعداد 146 مورد آب گرفتگی منازل مسکونی ناشی از سامانه تابستانی مونسون بوده است، خاطرنشان کرد: محبوس شدن در آسانسور و اماکن و همچنین حیات وحش بیشترین عملیات های شهر یاسوج را طی این مدت به خود اختصاص داده اند.

رستمی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهر یاسوج مهاجرپذیر است و سالانه جمعیت این شهر افزایش می یابد، آتش نشانی این شهر با مشکل کمبود امکانات و تجهیزات مواجه هستیم که مهمترین این مشکلات نداشتن خودروی نردبان دار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی یاسوج با کمبود نیرو و امکانات مواجه است/مزاحم تلفنی 60درصد تماس ها

آتش نشانی یاسوج با کمبود نیرو و امکانات مواجه است/مزاحم تلفنی 60درصد تماس ها