مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 10:202023-01-23پزشكي

جذب دانشجوی خارجی محور اصلی بین المللی سازی دانشگاههای علوم پزشکی


معاون مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت بر توسعه همکاری های علمی با سایر کشورها، جذب دانشجوی خارجی و گردشگری سلامت به عنوان محورهای اصلی بین المللی سازی دانشگاه ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر محمدامیر امیرخانی در اولین کارگاه بین الملی سازی دانشگاه علوم پزشکی ایران که در مرکز همایش های رازی برگزار شد، گفت: توسعه همکاری های دو جانبه با مراکز علم و فناوری در دنیا محور اول بین الملل سازی است.

وی افزود: دومین محور برنامه توسعه بین الملل سازی نظام آموزش پزشکی است که یکی از اهداف راهبردی در برنامه عملیاتی معاونت آموزشی وزارت بهداشت است؛ در این مبحث باید مشخص شود ما چه میزان دانشجوی خارجی جذب کنیم.

معاون مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت تصریح کرد: بین الملل سازی مباحث نظام تحقیقات فناوری، نظام درمانی، نظام دارو و تجهیزات پزشکی کشور از دیگر مباحث ابلاغی در حوزه بین المللی سازی هستند که امیدواریم با همت همه در راستای ارتقای دانشگاه و تراز بین المللی عمل کرده و در نهایت به افزایش سهم ما از بازار سلامت ختم شود.

وی گفت: در حوزه مدیریت سلامت می گنجد که اعضای هیات علمی تلاش بیشتری کنند و چار چوب بین المللی سازی را با مولفه هایی که ذکر شد به اشکال مختلف علمی و پژوهشی رص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب دانشجوی خارجی محور اصلی بین المللی سازی دانشگاههای علوم پزشکی

جذب دانشجوی خارجی محور اصلی بین المللی سازی دانشگاههای علوم پزشکی