مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-23سياسي

تشکیل بانک جامع اطلاعات استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه لرستان


مدیر گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان از تشکیل بانک جامع اطلاعات استعدادهای درخشان و نخبگان این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیر گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان از تشکیل بانک جامع اطلاعات استعدادهای درخشان و نخبگان این دانشگاه خبر داد.

دکتر میرزایی نجفقلی، دوم بهمن ماه در نشست مشترک با مسئول امور نخبگان بنیاد نخبگان استان که با هدف تقویت ساز و کارهای حمایت از استعدادهای برتر و نخبگان دانشگاه لرستان، برگزار شد، اظهار کرد: همکاری بین دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان بر این اساس استوار است که دانشجویان مستعد، برتر و نخبه از خدمات و حمایت های متنوع و مختلف بنیاد مطلع و بهره مند شوند.

وی طرح هایی همچون طرح شهید وزوایی و شهید احمدی روشن را از جمله طرح های مهم بنیاد نخبگان دانست و افزود: این طرح ها برای حمایت از دانشجویان مستعد و نخبه هستند.

مدیر گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان ادامه داد: تلاش گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان، آن است که دانشجویان مستعد و نخبه، هرچه بهتر و نظام مندتر از خدمات و تسهیلات بنیاد نخبگان استان استفاده کنند.

میرزایی نجفقلی با اشاره به اینکه بنیاد نخبگان لرستان، هم مادی، هم معنوی، از دانشجویان مستعد و نخبه، حمایت می کند، تصریح کرد: این طرح های حمایتی بنیاد نخبگان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بانک جامع اطلاعات استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه لرستان

تشکیل بانک جامع اطلاعات استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه لرستان