مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-23سياسي

تاراج آب و آلوده کردن هوا؛ ثمره صنایع در اصفهان


نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ثمره‎ایی که تا امروز از صنایع به اصفهان رسیده، از یک طرف تاراج آب و از سوی دیگر آلوده کردن هوا بوده است.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ثمره‎ایی که تا امروز از صنایع به اصفهان رسیده، از یک طرف تاراج آب و از سوی دیگر آلوده کردن هوا بوده است.

محمدتقی نقدعلی، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آلودگی هوا و موضوع مازوت سوزی، اظهار کرد: از روزهای ابتدایی که بحث مازوت سوزی در اصفهان مطرح شد، به این موضوع ورود کرده و برای بررسی میدانی، بازدیدی از نیروگاه شهید منتظری داشتیم.

گزارشی از بحث ناترازی گاز در صحن علنی ارائه نیز و پیشنهاداتی برای رفع این ناترازی مطرح شد که اساساً مسئله سوختن مازوت را برطرف می کرد.

وی افزود: طرحی در دستور کار پالایشگاه قرار دارد که با تبدیل مازوت تولیدی به فرآورده و لغو تولید مازوت، مازوت سوزی را منتفی می ‏کند.

همچنین در طرح توسعه نیروگاهی، فناوری هایی را در دستورکار داریم که با یک سوم مصرف گاز فعلی، برقی معادل برق امروز تولید شود.

این نماینده مجلس گفت: مسئله ای که اخیراً توسط مسئولین استان مطرح شده، تصویب موضوع لغو مازوت سوزی در اصفهان است، اما متأسفانه نگاهی که مسئولان محیط زیست به شهر اصفهان و شهرستان های متأثر از آلایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاراج آب و آلوده کردن هوا؛ ثمره صنایع در اصفهان

تاراج آب و آلوده کردن هوا؛ ثمره صنایع در اصفهان