مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-23اقتصادي

صدور قبض گاز متعارف برای 85 درصد از مشترکان


شهرکرد_مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: حدود 80 تا 85 درصد مردم این استان با رعایت و مدیریت مصرف گاز، قبوض متعارف دریافت کردند.

- جهانبخش سلیمیان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: تعرفه های گاز طبیعی از شانزدهم آذرماه سال جاری تدوین و ابلاغ شده است، این تعرفه ها در 12 پله تهیه شده است.

وی افزود: قیمت هر پله نسبت به مازاد قیمت پله قبل مدنظر خواهد بود و آنچه که در تعرفه های جدید بسیار مهم است افزایش قیمت نسبت به سال های پیش است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قیمت گاز در بخش خانگی در سه پله اول تعرفه بندی که مصرف متعادل است هیچ تغییری نکرده است، قیمت گاز در سه پله دوم یعنی پله های 4 و 5 و 6 با 30 درصد افزایش قیمت مواجه است، پله های 8 و 9 و 10 رشد 50 درصدی داشته است.

سلیمیان با اشاره به دو تعرفه گاز در دو پله آخر که جز پُرمصرف ها طبقه بندی می شوند، عنوان کرد: قیمت گاز مصرفی در پله های یازدهم به ازای هر متر مکعب 5 هزار تومان و در پله دوازدهم به ازای هر مترمکعب 6 هزار تومان تعیین شده است.

وی تاکید کرد: همیشه طبقه بندی تعرفه های مصرف گاز و همچنین پلکانی بودن آن مربوط به مصارف در بخش خانگی است، بر همین اساس برای مصرف کنندگانی که در حد متعارف هستند مشوق در نظر گرفته می شود و آن هایی که مصرف بالا و نامتعارف دارند مشمول تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور قبض گاز متعارف برای 85 درصد از مشترکان

صدور قبض گاز متعارف برای 85 درصد از مشترکان